W zakresie obsługi księgowej zapewniamy m.in.:

  • pełną obsługę finansową nieruchomości, ustalanie wysokości opłat,  kontrolowanie należności, rozliczenie dokonywanych wpłat,
  • kalkulację wpłat wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników, zaliczek  na  pokrycie kosztów utrzymania części wspólnej,
    w tym funduszu remontowego i eksploatacyjnego,
  • windykację należności powstałych w czasie realizacji umowy,
  • naliczanie ustawowych lub uzgodnionych z właścicielem odsetek
    za zwłokę, wysyłanie upomnień,
  • prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości statystycznej
    lub skarbowej,
  • wystawianie PIT-ów dla osób wykonujących usługi na umowy cywilnoprawne,
  • dokonywanie płatności dotyczących budynków, np. za prąd, wodę itp.,
  • dokonywanie rozliczeń lokali w zakresie zużycia wody, odprowadzenia ścieków, ciepła, gazu itp.,
  • informowanie właścicieli telefonicznie, emailem lub osobiście, o saldach na kontach rozrachunkowych dotyczących ich lokali mieszkalnych,