Zarządzaniem nieruchomościami powierzonymi oraz doradztwem w tym zakresie zajmujemy się od wielu lat. Naszym atutem oprócz doświadczenia jest młoda
i wykwalifikowana kadra posiadająca niezbędne umiejętności i wykształcenie. Zatrudniani przez nas administratorzy posiadają wieloletnie doświadczenie, licencję na zarządzanie nieruchomościami, są kompetentni, kulturalni i zmotywowani do rozwiązywania problemów mieszkańców obsługiwanych przez nas budynków. Wyposażeni przez nas w służbowe komputery przenośne oraz telefony komórkowe starają się „od ręki” rozwiązywać wszelkie trudne sytuacje. Pracownicy księgowości znają doskonale specyfikę obsługi księgowej budynków mieszkalnych, posiadają wyższe wykształcenie oraz część z nich także licencję Ministra Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Naszym klientom zapewniamy pełną obsługę administracyjną
z wykorzystaniem nowoczesnych technik zarządczych i profesjonalnych programów komputerowych wspomagających zarządzanie nieruchomościami w zakresie księgowości, rejestracji i rozliczenia opłat, prowadzenia dokumentacji oraz archiwizacji danych.