W zakresie administrowania zapewniamy m.in.:
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej budynku,
w tym książki obiektu budowlanego,
- przestrzeganie terminów przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budynków (przegląd budowlany, elektryczny, kominiarski, gazowy - jeśli występuje) oraz doradztwo lub zlecanie ich wykonania uprawnionym ekspertom,
- udział w czynnościach kontrolnych przeprowadzanych przez uprawnione organy publiczne (nadzór budowlany, sanepid),
- prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i mieszkańców,
- przestrzeganie terminów zawarcia umów ubezpieczenia budynków
oraz doradztwo w zakresie wyboru firmy i wariantu ubezpieczenia,
- obecność administratora na budynkach oraz rozwiązywanie problemów wynikłych z bieżącej eksploatacji budynków,
- prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,
- wydawanie poświadczeń i zaświadczeń dotyczących lokali,
- przygotowywanie projektu planu remontów budynków,
- przygotowanie projektu opłat pobieranych od najemców,
- doradztwo lub zlecanie wykonania drobnych napraw w częściach wspólnych budynków,
- doradztwo, pozyskiwanie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców robót remontowych budynku,
- prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego nieruchomości,
oraz reagowanie na wszelkie stany niepożądane,
- dokonywania odczytów liczników indywidualnych mieszkańców
z częstotliwością 1 raz na kwartał,
- przygotowanie planów remontowych, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych,
- nadzór nad pracami firm wykonujących remonty i modernizacje, dokonywanie odbiorów wykonanych prac,
- zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania nieruchomości w okresie zimowym - z użyciem własnych pracowników i maszyn (odśnieżarek).